Ce spun femeile Ce înseamnă
Da Nu
Nu Da
Poate Nu
Îmi pare rău O să-ţi pară ţie rău
Ne trebuie Eu vreau
E treaba ta! Decizia corectă trebuia să fie evidentă până acum!
Fă ce vrei O să plăteşti tu mai târziu
Trebuie să stăm de vorbă Vreau să mă plâng
Desigur… Fă aşa! Nu vreau să faci aşa!
Nu-s supărată! Desigur că-s supărată, insensibilule!
Eşti atât de… Bărbătos! Miroşi a transpiraţie şi ar trebui să te bărbiereşti
Fii romantic, stinge lumina! Nu vreau să-mi vezi celulita
Bucătăria asta este atât de îngrămpdită Vreau o casă nouă
Vreau perdele noi şi covor nou şi mobilă nouă şi zugrăveală proaspătă
Atârnă acolo tabloul Nu, am vrut să zic acolo!
Dragă, mi se pare că am auzit un zgomot… Ce, deja dormi?
Mă iubeşti? O să-ţi cer ceva foarte scump!
Cât de mult mă iubeşti? Am făcut o prostie astăzi şi sigur n-o să-ţi placă!
Arăt grasă? Spune-mi că-s frumoasă
Trebuie să înveţi să comunici Fii de acord cu mine şi lasă prostiile
Tu auzi ce-ţi spun eu? Prea târziu, eşti mort!
Ce se-aude?  Scânceşte copilul? Dă-te jos din pat şi du-te stai cu pruncul până adoarme!
Dar nu strig! Da, strig pentru cred că este important!