Dragi Angajaţi,

În calitate de proprietar al acestei companii m-am resemnat la gândul că Obama este preşedintele nostru şi ca atare, taxele şi spesele noastre către guvern vor creşte foarte mult.  Pentru a compensa pentru aceste cheltuieli neaşteptate, va trebuie să creştem preţul produselor noastre cu cca. 10%.  Deoarece lucrul acesta este imposibil din cauza stării căzute a economiei noastre, alternativa ce ne stă în faţă este de a concedia 60 dintre angajaţi.  Concedierea aceasta mi-a dat dureri de cap şi insomnii, deoarece noi la aceasta intreprindere suntem ca o familie şi mi-ar fi foarte greu să decid cine pleacă şi cine rămâne.

Aşa că, azi dimineaţă m-am decis să umblu prin parcarea intreprinderii noastre şi să iau primele 60 de maşini care au abţibildul cu „Obama” pe bara de protecţie.  Aceştia vor fi cei 60 de angajaţi pe care-i voi concedia.  Cred că este foarte echitabil să procedez astfel: angajaţii aceştia au votat pentru „schimbare” şi eu o să le-o dau de îndată!

Cu ceilalţi, să ne vedem cu bine la picnicul anual al companiei.

ŞEFUL