Managementul timpului Managementul timpului si ceea ce creaza tergiversarea sunt probabil lucruri noi pentru tine daca te afli la inceputul carierei tale. In unele cazuri, atunci cand tergiversarea apare, intrebarea care ne vine in minte este daca acea persoana are cumva probleme in managementul timpului. Daca ai astfel de probleme, atunci raspunsul este simplu. Vei avea nevoie sa iti dezvolti mai multe aptitudini de management.
Uneori, tergiversarea nu este doar despre aptitudini putine in materie de management. Daca ai aptitudini bune si inca tergiversezi lucrurile, atunci poate ca ai vrea sa iti arunci o privire pe cele ce urmeaza, si anume cauzele tergiversarii:
1. Sarcina nu este importanta si motivanta
Acesta este motivul principal care cauzeaza tergiversarea.
2. Te simti ca si cand ajuti pe cineva sa iti atinga telurile
Haideti s-o recunoastem. Uneori in lumea muncii trebuie sa faci lucruri impotriva vointei tale.
3. Iti pasa prea mult de ceea ce spun ceilalti despre tine
Pentru a determina daca aceasta este cauza tergiversarii pentru tine, ai nevoie sa ” sapi” adanc si sa incerci sa te cunosti mai bine.
4. Tinzi catre perfectiune
Poate ca suna ciudat, dar perfectionismul poate fi ceea ce cauzeaza tergiversarea.
5. Faci lucruri total noi pentru tine
Aceasta este o cauza comuna a tergiversarii pentru multi incepatori.
6. Lipsa increderii in sine
O alta cauza comuna a tergiversarii este lipsa increderii in faptul ca poti duce sarcina la bun sfarsit.